روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهانيكي ازعوامل مؤثر درافزايش بهره وري وبالندگي سازمان، جلب اعتماد عمومي است كه نقش مهمي را نيز درايجاد گسترش ارتباط وافزايش رضايت مخاطبين بعهده دارد. در اين ميان، روابط عمومي با انجام وظايف اصلي خود مي تواند نقش اساسي را در فرآيند اعتمادسازي مخاطبين نسبت به سازمان ايفاء نمايد. هدف روابط عمومي، كسب تفاهم و پشتيباني از طريق ايجاد حس اشتراك بين فرد يا سازمان از سويي و مخاطبان از سوي ديگر ميباشد كه باعث ايجاد ارتباطي تعاملي، دو سويه، مشاركتي و پيچيده ميشود و به طور بالقوه ايجاد حسن اشتراك را ميسر و ممكن ميسازد . روابط عمومي ، كه نقش هماهنگ كننده درون سازماني و هدايت كننده ارتباط سازمان با بيرون را ايفا مي كنند بايستي از دانش ، مهارتهاي ارتباطي ، روانشناسي ، جامعه شناسي ، سياست ، اقتصاد ، اصول مديريت و علم اخلاق برخوردار باشند. |
در اين راستا اهدافي به شرح ذيل مي توانند اثر گذار و در مدت زماني محدود منتج به نتيجه شود:• زمينهسازي براي اعمال حاكميت ارتباط دو سويه بين روابط عمومي و مخاطبین |
![]() |
ا گر ارتباط را توزيع و مبادله اطلاعات و اخبار به منظور هدايت رفتار انساني بدانیم قطعا در آن بايد اثر بخشي صورت گيرد. |
مسئول واحد روابط عمومی سازمان : آقای محسن کبیریآدرس: ساختمان مرکزی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان تلفن: 32673075-031 داخلی 340 - فکس:32670810-031 |
![]() |